fredag den 27. april 2018

Søde Labradoodle hvalpe fem uger gamle

Så blev det tid til ugens hvalpe-update. Vores dejlige labradoodle1b hvalpe er nu blevet fem uger, og
helt ærlig så tænkte jeg nu må de være seks uge. Det tænkte jeg fordi de bare er super gode til at komme, sitte og putte. Så vi er nærmest en uge forud med træningen. Hmm det er nok fordi vi har prioriteret hvalpene rigtig højt, og været ekstra opmærksom på hver enkelt, så ingen skulle overses, nu vi har så mange dejlige hvalpe på en gang. Og det må have virket- så nu er vi foran :0) De er simpelthen vidunderlige alle sammen. Så søde og sjove, nysgerrige og altid med logrende haler. Solskindsdagene giver hvalpene nogle skønne dage med masser af leg udenfor. Det nyder de rigtig meget! Vi har taget portrætfotos af Jeres hvalpe I dag og håber I vil nyde dem denne fridag- stor bededag. Rigtig god fornøjelse :0) 

OBS: Skønne Bulder mangler en familie- hvis det er hjemme hos Jer så ring til Maria på 29923008 :0)


Her er dejlige Coco :0)

Så skønne Cassie :0)

Smukke Lulu pigen :0)

Sødeste Walther her :0)

En lidt træt dejlig Lucca ;0)


Skønne Bella pigen :0)

Skønne Bulder som mangler en familie :0)
Her er yndige Luna :0)

Også dejlige Nanok til sidst :0)

Tak fordi I kiggede med
se mere om os på www.unique-dogs.com




1 kommentar:

  1. Tak for at dine børn er så glade for hvalpene! Jeg glæder mig til at få Bella hjem d.15 maj! Dejligt at følge med på bloggen!Godt jeg fandt jer og jeres dejlige hunde. Kh Lotte

    SvarSlet