torsdag den 18. september 2014

Lidt nyt inden weekenden hvor vi får besøg :0)

Så er der lidt nye billeder af de dejlige krøllede bamser. Alle trives og vokser godt, man kan nu begynde at se de forskellige farver og størrelser de har- spændene. Nogle bliver tydeligt i kategorien lille- og andre bliver en god mellemstørrelse. I weekenden kommer de første besøg, så det bliver dejligt at vise dem frem. For alle er jo bare lige dejlige ;0)

Jeg beklager at billederne ikke er redigeret så pænt, men vi har lidt computer problemer, også tænkte jeg dette måtte være bedre end ingenting- Der kommer mere at kigge på inden så længe- Vi ses
Her er en rigtig flot lille fyr :0)
Og denne har hvide prins er lige så lille ;0)
Og denne han er en dejlig stor bamse :0D
Og det er denne her også, flot kraftig retriever udtryk, men med en masse krøller :0)
De sorte er så flotte skinnende blanke i pelsen og med en masse lækkert krøl ;0)
Alle har fine kraftige hoveder så små retriever hvalpe, se bare den lille her :0)
Må jeg putte hos dig?
Og nu du er igang så klø mig også lige på maven tak :0)
også min mave siger Bulder Bamsen her ;0)
Godnat og sov godt - Vuf 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar